Monday, May 2, 2011

Kejutan....








Kejutan!!!! itu ler perkataan yang kuar dari mulut "kakak" biler dia keluarkan sekeping kertas dari beg sekolah dia...buat2 terkejut la jugak walaupun sebenarnya aku dah nampak kertas yang dia nak bagi ni...

Terharu sungguh dapat kad Hari Ibu sbb sebelum ni aku tak penah dapat (ni tahun pertama anakku bersekolah tadika dan dah pandai menulis sikit2..alhamdulillah ).bila aku suruh dia baca apa yang dia tulis kat kad tu..dia kata " kakak sayang ayah...kakak sayang mama"..( nampak sangat dia ikut jer cikgu dia tulis..walhal belum pandai baca pun...)






aku tampal kad Myra kat opis aku...


Kalau time aku marah dia...dia kata dia nak ammik balik kad ni....dia kata dia nak sayang ayah jer..ha ha...kelakar gak anak aku ni...ape ape jer la anakkkk....

No comments:

Post a Comment