Wednesday, September 5, 2012

FAREEDA OH FAREEDA

kui..kui..akhirnyer aku tewas jugak...
konon2 tak mo membazir..tp biler tgk kenkawan pakai..hati tu terasa cam nak beli..
dah lama ku idamkan nak punyai satu....


sebelum ni aku hanya beli yang ala2 FAREEDA je...tp kali ni aku rasa cam nak cuba dan cari beza antara yg ori dan yg pirates...

Daripada pemerhatian aku, tak byk beza antara yg ori ngan yang tak ori...cuma yang ori ni awning nyer sangat cantik dan terletak...dari segi material kain...aku suka yang tak ori tu...lembut sikit daripada yang ori...

 
Setahu aku, Fareeda ni ader yang pendek dan labuh sikit ..kalau nak labuh harganyer lebih skit la daripada yang biasa...kalau yg tak ori tu mmg aku suka..labuh skit, sesuai untuk muslimah cam aku..hihi

Takpela...yang penting hasrat aku untuk mencuba memakai dan memiliki sekurang - kurangnye satu tudung Fareeda ni dah tercapai...mungkin ini pertama dan yang terakhir ( sbb harganyer mahal )..ataupun mungkin aku akan beli..dan beli..dan beli Fareeda lagi...ngeh ngeh ngeh...

No comments:

Post a Comment