Tuesday, March 18, 2014

Sewing obsession

Wahhhh..dah bersawang betul blog aku ni....lama betul x post citer2 ss aku...anyway tahun merupakan tahun baru 2014 ( dah bulan march pun ). Huhu...
Hari ni nak post satu hobi baru aku....Menjahit....hua hua...mak aku pun tergelak bile tgk aku menjait...hampir penuh satu beg plastik sampah hitam aku buang perca2 kain masa mula2 aku minat menjait dulu...
Hobi ni start bile aku mula beli mesin jait tepi...dan bermula dari hari tu..aku mula explore mcm2 jenis pesen tudung dan baju...semua bermula dari internet...jahit baju kurung???mmg aku x minat....sbb pd aku ramai sgt pandai jahit baju kurung...baik aku explore camne nak jait pesen2 terkini dipasaran memandang selai blouse simple kat kedai pun harga nye mcm x masuk akal...baik aku buat sendiri...

No comments:

Post a Comment